Fisioteràpia

fisio-4046

Els fisioterapeutes del Centre de Fisioteràpia Kilabe tenim formació en moltes tècniques específiques per combatre els diferents tipus de dolències. Inicialment, fem una valoració completa del pacient per avaluar l’estat del múscul i el posicionament articular, i després duem a terme un treball analític segons el que necessita cada pacient.

Les nostres tècniques de treball són:

– Massatge
– Tècniques miotensives
– Tècniques neurodinàmiques
Estiraments analítics
– Reequilibrament articular

Fem un plantejament global tenint en compte tot el cos, perquè un problema de turmell pot provocar un dolor cervical, i és important tractar l’organisme globalment per resoldre la causa del dolor.

Tractaments de Fisioteràpia

• Columna vertebral
  • Cervicàlgies, lumbàlgies, fuetades cervicals, mals de cap, escoliosi
  • Traumatologia
  • Recuperació de lesions
  • Dolors aguts i crònics
  • Tendinitis, esquinços, ruptures fibril·lars
  • Reumatologia
  • Dolors crònics (artrosi, artritis, osteoporosi…)
  • Sistema vascular
  • Drenatge limfàtic manual
  • Cadenes musculars: mètode per mantenir o retornar l’equilibri estàtic i dinàmic al pacient. Es tracta de relaxar les tensions musculars, articulars, viscerals i/o cranials que provoquen disfuncions i deformacions al cos.

Si voleu informació sobre els nostres tractaments, contacteu amb nosaltres

Informació d’interès per als nostres pacients

Benvolguts,
Són moments complicats i, per responsabilitat sanitària amb els nostres pacients i en el moment actual, tanquem #Kilabe durant les 2 pròximes setmanes o fins a nova decisió. Procedim a cancel·lar telefònicament les cites programades amb pacients fins al dia 27 de març. De moment, i fins a nova data, no posarem data per a noves visites concertades.

Gràcies per la vostra comprensió. En moments així #EnsQuedemACasa però oferint el nostre suport en totes aquelles situacions en què puguem ser d’ajuda.

Podeu llegir el missatge complet al nostre perfil a Facebook.