Què és la Indiba i quins són els seus beneficis?

Potser heu llegit alguna publicació referent a la Indiba® al nostre Facebook o n’heu sentit parlar. Potser no sabeu ben bé què és i en quines ocasions un tractament amb aquesta tècnica de radiofreqüència pot ajudar-nos. Intentarem explicar-vos de forma molt senzilla com l’utilitzem a Kilabe per ajudar-vos a millorar el més ràpid possible.

Què és la Indiba®?

La Indiba® és una màquina que utilitza una tecnologia que actua mitjançant radiofreqüència: és un dels tractaments més ràpids i efectius en patologies agudes, cròniques o musculars entre moltes altres. El tractament amb Indiba® és indolor, d’última tecnologia, té un efecte regeneratiu i se centra, principalment, en l’acceleració dels mecanismes naturals de reparació del teixit per tal que el pacient es recuperi l’abans possible.

La radiofrequència d’Indiba® es manifesta a través de calor profunda i es combina amb la teràpia manual. Els pacients no percebeu que s’està utilitzant l’elèctrode. La sensació durant la sessió és la d’una escalfor agradable i una disminució del dolor de pressió per part del fisioterapeuta. El dolor post tractament és gairebé nul, en relació amb uns resultats més positius.

Quins són els beneficis del tractament amb Indiba®?

El mètode Indiba® contribueix a l’activació de la circulació sanguínia, nodreix i revitalitza les nostres cèl·lules a través d’ones que augmenten la temperatura corporal des de les capes més profundes del nostre organisme. El tractament amb Indiba® és molt efectiu en lesions tendinoses, Capsulitis retràctils, dolors de columna, en dolors artròsics, ruptures fibril·lars i contractures musculars.

Pot ser utilitzada en Fisioteràpia esportiva, patologies (en general) de l’aparell locomotor i en el tractament de lesions post quirúrgiques, ja que millora la microcirculació, millora la cicatrització, ajuda a recuperar la sensibilitat a la zona i minimitzar les molèsties.

Gràcies a aquest tractament no invasiu, els seus efectes més importants dels quals es beneficien els pacients són:

• Acceleració en la recuperació de les lesions.
  • Reducció de l’edema inicial postquirúrgic.
  • Millora de les patologies cròniques.
  • Reducció del dolor.
  • Augmenta la mobilitat funcional de les articulacions.
  • És una forma de tractament molt agradable i indolora.

Si teniu cap dubte sobre les sessions amb Indiba® i voleu fer-nos alguna pregunta, ens podeu trucar al 93 733 90 79 o al 655 615 564. També podeu enviar-nos la vostra consulta a través del nostre formulari de contacte.

Comentaris

1. Carmen Abad - 14 de març de 2023 a les 8:58 -

Bon dia, és provable que el metge de trauma em recomani algunes sessions d’Indiba pel genoll, ho hem d’acabar de confirmar a la propera visita a l’abril, però m’agradaria saber en concret el preu per sessió per fer un càlcul.
    Moltes gràcies.

2. Kilabe - 14 de març de 2023 a les 10:08 -

Hola Carmen! Els preus estan disponibles al web, al menú superior, sota “Informació per a pacients”. Si tens cap dubte, truca’ns o envia’ns un mail i estarem encantades d’ajudar-te.